Live Sound & Installation Magazyn techniki estradowej
Naszym okładkowym artykułem jest w tym numerze opis bardzo ciekawego projektu, choć w technicznych aspektach dość mocno odbiegającego od tego, o czym zwykle możecie przeczytać na łamach naszego czasopisma. Choć dotyczy obiektu jak najbardziej odpowiadającego naszemu „targetowi”, czyli Filharmonii Berlińskiej, to jednak w tym przypadku nie skupiamy się ani na jego akustyce, ani też wyposażeniu w sprzęt elektroakustyczny. Tym razem piszemy o „ruchomych obrazkach”, czyli o wideo.
Jeśli zaś interesuje Was temat tajemniczego i często nadmiernie eksponowanego przez marketingowców współczynnika Damping Factor, to również znajdziecie w tym numerze coś dla siebie. Tak samo jak ci, których interesują tematy związane z instalacjami nagłośnieniowymi, takimi bardziej rozległymi niż lewy/prawy plus frontfill. A na koniec coś głównie dla zespołów i wokalistów – porady, jak dobrze wybrać mobilny system nagłośnieniowy oraz zestawienie popularnych mikrofonów wokalowych z górnej półki.
Zapraszam do lektury,
Piotr Sadłoń
-
- Od redakcji 4
- Nowości, Realizacje i Wydarzenia 8
- Wydarzenie: Metallica w Krakowie 22
- Lightschool prezentuje: ClayPaky 30
- Prezentacja: Filharmonia Berlińska – Digital Concert Hall 34
- Sprzęt: Shure PSM 300 40
- Sprzęt: APART Audio KUBO5 44
- Sale Świata – Carnegie Hall 48
- Tutoriale: Systemy 70- i 100-woltowe 54
- Tutoriale: Damping Factor 60
- Tutoriale: Kupujemy sprzęt dla kapeli 66
- Przegląd rynku – Mikrofony wokalowe 72
- Branża 76
- Prenumerata 80
- W następnym numerze 82
Opis tytułu
Czytelnicy Live Sound & Installation mogą zapoznać się zarówno z najnowszymi światowymi trendami w zakresie techniki estradowej, jak i osiągnięciami polskich projektantów i realizatorów.
Pismo prezentuje nowe urządzenia i systemy, a także interesujące instalacje, zarówno stałe (teatry, kluby, sale audytoryjne i obiekty użytku publicznego), jak i touringowe (koncerty, festiwale).
Największy nacisk kładzie się na przekazywanie wiedzy z zakresu projektowania i doboru odpowiednich komponentów systemów dźwiękowych i oświetleniowych, rozwiązywania problemów związanych z projektowaniem i eksploatacją tych systemów oraz ich obsługą.