Live Sound & Installation Magazyn techniki estradowej
Miło patrzeć, jak powstają nowe obiekty kultury. Równie miło, gdy istniejące już ośrodki przechodzą generalny remont i doposażenie. Ale największą chyba radość sprawiają takie niespodzianki, jakiej po wielu, wieli latach doczekali się głogowianie.
W tym przypadku dosłownie z ruin odbudowany został budynek teatru, który legł w gruzach pod koniec II wojny światowej i do 2017 roku pozostawał jako zabezpieczona ruina. Szczęściem w nieszczęściu było właśnie to, że władze miasta postanowiły zabezpieczyć pozostałość po budynku teatru, dzięki czemu być może w ogóle była możliwa jego odbudowa. Obiekt ten jest wart szerszego zaprezentowania, co też czynimy na łamach LSI w tym numerze.
Poza tym w lutowym LSI znajdziecie prezentację interesujących urządzeń – Robe Esprite, QSC CP12 i RCF HD45-A – a także garść wiedzy, w postaci artykułów o: sieci AVB, o tym, jak uzyskać „głębię” w miksie oraz czy można uzyskać płaską charakterystykę w systemach line array.
Zapraszam do lektury lutowego wydania,
Piotr Sadłoń
-
- Od redakcji 4
- Nowości, Realizacje i Wydarzenia 8
- Rozmowa: AiRAY w Astral Concert 20
- Prezentacja: RCF 24
- Prezentacja: Robe Esprite 28
- Sprzęt: QSC CP12 34
- Sprzęt: RCF HDM 45-A 40
- Instalacje: Teatr Miejski w Głogowie 44
- Tutoriale: Czy można uzyskać płaską charakterystykę w systemach line array 50
- Tutoriale: AVB 56
- Tutoriale: „Głębia” w miksie 60
- Zestawienie: Wielkoformatowe systemy line array 63
- Legendarne konstrukcje: Allen & Heath GL2800M 68
- Rozważania 72
- Branża 76
- Prenumerata 80
- W następnym numerze 82
Opis tytułu
Czytelnicy Live Sound & Installation mogą zapoznać się zarówno z najnowszymi światowymi trendami w zakresie techniki estradowej, jak i osiągnięciami polskich projektantów i realizatorów.
Pismo prezentuje nowe urządzenia i systemy, a także interesujące instalacje, zarówno stałe (teatry, kluby, sale audytoryjne i obiekty użytku publicznego), jak i touringowe (koncerty, festiwale).
Największy nacisk kładzie się na przekazywanie wiedzy z zakresu projektowania i doboru odpowiednich komponentów systemów dźwiękowych i oświetleniowych, rozwiązywania problemów związanych z projektowaniem i eksploatacją tych systemów oraz ich obsługą.