Live Sound & Installation Magazyn techniki estradowej
Czy istniej coś takiego jak „jakość za rozsądną cenę”? Tak, a przykłady tego można zaleźć w co najmniej kilku artykułach tego wydania LSI.
Pierwszy, to nasz okładkowy artykuł, w którym prezentujemy najnowszą inwestycję Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w Warszawie, której szefostwo po raz kolejny „z głową” podeszło do kwestii zakupu systemu nagłośnieniowego, tym razem do Sali Młynarskiego. Inny przykład „jakości za rozsądną cenę” można znaleźć w artykule na stronie 19, gdzie prezentujemy wciąż chyba u nas mało znanego, a już na pewno niedocenianego producenta systemów nagłośnieniowych zza zachodniej granicy, firmę Coda Audio.
Innym przykładem takiego podejścia, gdzie można „w dobrych pieniądzach” kupić solidnie wykonane i świetnie brzmiące urządzenia – tym razem mikrofony – jest artykuł ze strony 30, w którym opisujemy 4 mikrofony live’owe z oferty austriackiej firmy Lewitt. Również w branży oświetleniowej można znaleźć sprzęt, który nie zrujnuje budżetu potencjalnego klienta, a świetnie zrobi swoją robotę. O tym, i jeszcze innych ciekawych tematach przeczytacie w październikowym numerze LSI.
Zapraszam do lektury,
Piotr Sadłoń
-
- Od redakcji 4
- Nowości, Realizacje i Wydarzenia 8
- Prezentacja: Coda Audio 18
- Prezentacja: Visual Productions Cuecore2 22
- Sprzet: Electro-Voice RE3 26
- Sprzęt: Lewitt MTP 250 DM, MTP 440 DM, MTP 550 DM i LCT 140 30
- Sprzęt: DirectOut ANDIAMO.MC i ANDIAMO 2.XT SCR 34
- Instalacje: Teatr Wielki – Opera Narodowa w Warszawie 40
- Tutoriale: Wokal w miksie 44
- Tutoriale: Infradźwięki 48
- Tutoriale: Followspoty 52
- Zestawienie: Średnioformatowe systemy line array 56
- Historia: Producenci głośników z USA 63
- Rozważania: 50 lat Woodstocku 70
- Branża 76
- Prenumerata 80
- W następnym numerze 82
Opis tytułu
Czytelnicy Live Sound & Installation mogą zapoznać się zarówno z najnowszymi światowymi trendami w zakresie techniki estradowej, jak i osiągnięciami polskich projektantów i realizatorów.
Pismo prezentuje nowe urządzenia i systemy, a także interesujące instalacje, zarówno stałe (teatry, kluby, sale audytoryjne i obiekty użytku publicznego), jak i touringowe (koncerty, festiwale).
Największy nacisk kładzie się na przekazywanie wiedzy z zakresu projektowania i doboru odpowiednich komponentów systemów dźwiękowych i oświetleniowych, rozwiązywania problemów związanych z projektowaniem i eksploatacją tych systemów oraz ich obsługą.