Opis tytułu
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli jeszcze nie, to teraz jest czas, by złapać swój smartfon, pobrać aplikację i zacząć eksplorować ten świat, bo nie ma co ukrywać, twoi potencjalni klienci już tam brykają! Najważniejszą rzeczą na TikToku jest możliwość tworzenia i udostępniania krótkich filmików wideo. To inna bajka niż Facebook czy Instagram, gdzie zasięg może być ucięty w korzeniach. Na TikToku wrzuć swoje wideo i pozwól się odkryć! Masz okazję dotrzeć do ogromnej publiczności, bo ponad 2 miliardy ludzi korzysta z tej platformy.
Dobrze, pewnie teraz myślisz, jak to zrobić, prawda? Jak wykorzystać te zaledwie 60 sekund, które TikTok daje ci na nakręcenie filmu, który obejrzy 100 tysięcy, milion, a może nawet 2 miliony odbiorców? Oczywiście, musisz być zwięzły, ale nie bezsensowny. Twój film musi trafiać w gusta widzów tego medium. Poza tym, musisz opanować sztukę angażowania widowni. Twój cel to zrobić tak, by algorytm TikToka działał na twoją korzyść, a nie przeciwko tobie. Jak to osiągnąć? Musisz być szybki, bo konkurencja nie śpi - ciągle tworzy!
Tego, co i jak robić, by zostać królem TikToka ze wzbudzającymi zazdrość zasięgami, dowiesz się z tej konkretnej, pełnej praktycznych porad książki doświadczonego marketera i tiktokera w jednej osobie.