Tu znajdziesz odpowiedzi na najczęstsze pytania związane z korzystaniem z naszego serwisu..
Oczywiście możesz skorzystać z formularza kontaktowego - odpowiemy tak szybko, jak to będzie możliwe, ale najpierw przejrzyj poniższe tematy:
1) Płatności
2) Przesyłka
3) Konto
4) E-wydania
5) Prenumerata i e-prenumerata
6) Bezpieczeństwo i prywatność
PŁATNOŚCI
Moja płatność online nie powiodła się. Jak mam opłacić złożone zamówienie?
Jest kilka rozwiązań do wyboru:
1. Poczekaj na wiadomość e-mail z linkiem do ponowienia płatności szybkim przelewem.
2. Złóż zamówienie jeszcze raz i opłać je sybkim przelewem (poprzednie zamówienie anulujemy).
3. Opłać zamówienie przelewem tradycyjnym na nasze konto bez konieczności składania nowego zamówienia - ta opcja wydłuży czas realizacji zamówienia.
Dane do przelewu:
AVT-Korporacja Sp. z o.o., ul. Leszczynowa 11, 03-197 Warszawa
Numer konta do wpłat krajowych: 18 1050 1012 1000 0024 3173 1013
Tytuł przelewu: (wpisz numer zamówienia)
Kwota: (podaj wartość zamówienia)
Numer konta do wpłat walutowych: PL61 1050 1012 1000 0090 8009 1227 SWIFT CODE: INGBPLPW
Dlaczego tak długo muszę czekać na weryfikację płatności online?
Czas trwania weryfikacji zależy do tego, którą formę płatności wybierzesz (szybki przelew, blik, karta płatnicza, itd.), a także z którego banku korzystasz. Ten proces może potrwać od kilku minut do kilkunastu godzin.
Nasz serwis nie ma wpływu na czas trwania weryfikacji płatności online. Prosimy o wyrozumiałość.
Czy dostanę fakturę w wersji papierowej?
Fakturę wysyłamy tylko w wersji elektronicznej.
E-faktura jest dokumentem zastępującym fakturę papierową i zawiera dokładnie te same dane. E-faktura to prawnie uznany dokument księgowy, więc nie musimy już wysyłać jej listownie.
Gdzie znajdę e-fakturę do zamówienia?
E-fakturę prześlemy w wiadomości e-mail w ciągu kilku dni od zaksięgowania Twojej wpłaty.
E-fakturę możesz też pobrać w swoim Panelu Klienta (zakładka „Historia zamówień”), ale pod warunkiem, że składałeś zamówienie będąc zalogowanym na swoje konto.
Nie otrzymałem e-faktury, a pilnie jej potrzebuję. Co robić?
Faktura wystawiana jest automatycznie po zaksięgowaniu wpłaty i wysyłana drogą mailową. Jeśli nie widzisz wiadomości w skrzynce odbiorczej, sprawdź inne foldery. Możliwe, że filtr spamu lub reguła przetwarzania poczty umieściła wiadomość w innym folderze.
Jeżeli mimo tego czas oczekiwania przekroczył 7 dni od dnia dokonania wpłaty, a wiadomość nie dotarła, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
PRZESYŁKA
Jak szybko wysyłane jest zamówienie?
1. Czasopisma drukowane wysyłane są w ciągu 24h w dni robocze po otrzymaniu pozytywnej weryfikacji szybkich płatności online lub po zaksięgowaniu Twojej wpłaty - jeżeli był to przelew tradycyjny.
Uwaga - jeżeli zamówienia dotyczą przedsprzedaży lub przyszłych wydań prenumeraty, to zostaną one wysłane zgodnie z harmonogramem wydawniczym.
2. Wydania elektroniczne wysyłamy niezwłocznie po otrzymaniu płatności:
- szybkie płatności online - po pozytywnej weryfikacji płatności (zazwyczaj do kilku minut do jednej godziny).
- przelew tradycyjny - po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
W jaki sposób zakupione produkty zostaną do mnie dostarczone?
1. Wydania papierowe wysyłane są za pośrednictwem:
- Poczta Polska: listem firmowym nierejestrowanym. Przesyłka dostarczana jest przez lokalnego listonosza Poczty Polskiej do skrzynki pocztowej.
- Kurier: pojedyncze czasopisma (w tym o łącznej wadze ponad 2 kg), książki. Przesyłka dostarczana jest przez kuriera na adres wskazany w zamówieniu.
- InPost Paczkomaty 24/7: pojedyncze czasopisma, książki. Przesyłka dostarczana jest do paczkomatu wskazanego w zamówieniu.
2. E-wydania, e-booki lub kody do kursów wysyłamy w osobnej wiadomości e-mail z linkiem do pobrania pliku lub z kodem do odblokowania kursu.
Kupiłem magazyn w przedsprzedaży - co dalej?
Czasopisma kupione w przedsprzedaży zostaną wysłane w dniu odbioru nowego numeru z drukarni. Szacunkowa data realizacji zamówień podana jest na każdej stronie przedsprzedażowej danego numeru tuż pod strefą zakupową.
Kiedy zostanie dostarczona moja przesyłka?
Przewidywany termin realizacji zamówienia jest uzależniony od rodzaju wybranej przesyłki:
- List firmowy nierejestrowany - do 10 dni roboczych.
- List polecony - do 5 dni roboczych.
- Kurier - do 2 dni roboczych.
- InPost Paczkomaty 24/7 - do 2 dni roboczych.
Dlaczego jeszcze nie dostałem swojego zamówienia?
Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie wysłać jak najszybciej - zazwyczaj do 24h. Jednak nie mamy wpływu na funkcjonowanie i terminowość podmiotów odpowiedzialnych za dostarczenie zamówień. Jeżeli od dnia wysłania minęło ponad 10 dni roboczych (w zależności od rodzaju przesyłki), a jeszcze nie masz swojego zamówienia, złóż reklamację poprzez formularz kontaktowy (powołaj się na numer zamówienia).
KONTO
Próbuję założyć nowe konto, ale system odmawia, twierdząc, że ma już mój adres e-mail w bazie. Co mam zrobić?
Najprawdopodobniej już kiedyś rejestrowałeś się w systemie. Możesz zatem:
- Użyć opcji przypomnienia hasła.
- Jeżeli rozwiązanie z pkt. 1 nie zadziała, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Na swoim koncie nie widzę kupionego produktu. Dlaczego?
Najprawdopodobniej zamówienie nie zostało jeszcze przetworzone lub było złożone bez zalogowania się na konto.
E-WYDANIA
Jak pobrać e-wydanie?
1. E-wydanie możesz pobrać z linku, które wyślemy w wiadomości e-mail.
2. E-wydanie dostępne jest także w Twoim Panelu Klienta po zalogowaniu się na konto. Jeżeli chcesz korzystać z tej opcji, to przed zakupem zarejestruj się lub zaloguj się na swoje konto. W innym przypadku zamówienie nie będzie widoczne w Twoim panelu.
Ile raz i do kiedy mogę pobierać e-wydanie?
E-wydanie możesz pobrać wielokrotnie bez ograniczeń czasowych.
Jakim programem otworzę swoje e-wydanie?
Pliki w formacie PDF otworzysz w każdej przeglądarce internetowej lub w każdym programie obsługującym ten format plików. E-booki w formacie MOBI, EBUP będziesz mógł czytać na swoim czytniku e-booków.
PRENUMERATA I E-PRENUMERATA
Kiedy kończy się moja prenumerata/e-prenumerata?
Po zalogowaniu się na swoje konto przejdź do zakładki „Prenumeraty”, gdzie znajdziesz swoje aktualne prenumeraty ze wskazaniem ich okresu trwania.
Jaki jest mój numer prenumeraty?
Numer Twojej prenumeraty znajdziesz w swoim Panelu Klienta. Po zalogowaniu się na swoje konto numer prenumeraty będzie widoczny w lewym górnym rogu nad menu Panelu Klienta.
Jaki korzystać ze zniżek dla prenumeratorów?
Opis promocji „Rabaty dla prenumeratorów” znajdziesz na tej stronie.
Kiedy ukaże się kolejny numer w prenumeracie?
Periodyki ukazują się zgodnie z ustalonym rocznym harmonogramem wydawniczym.
Dokładamy wszelkich starań, by czasopisma ukazywały się regularnie i terminowo, jednak mogą wystąpić niezależne od nas okoliczności, które tymczasowo wpływają na zmianę harmonogramu.
BEZPIECZEŃSTWO I PRYWATNOŚĆ
Chciałbym zmienić hasło w systemie. Czy mogę to zrobić?
Tak. Wystarczy zalogować się na swoje konto i tam zmienić hasło. Po zalogowaniu się przejdź do sekcji „Ustawienia konta” i w dolnej części podaj nowe hasło. Zatwierdź zmianę klikając „Zmień hasło”.
Chcę zlikwidować swoje konto. Jak to zrobić?
W tym celu skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.