Opis tytułu
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych... jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz!
Media społecznościowe okazały się być niezwykłą areną, w której krążą luźne myśli, ideologiczne koncepcje i praktyczna wiedza z różnych dziedzin życia. Dla przedsiębiorstw stały się one doskonałym narzędziem do komunikacji z klientami. Wiele marek doskonale radzi sobie w tej przestrzeni i potrafi wykorzystać bogactwo możliwości oferowanych przez Facebooka, Instagrama, LinkedIna, a także TikToka i YouTube'a dla profesjonalnych użytkowników.
Jednak kluczem do sukcesu nie leży w perfekcyjnym opanowaniu interfejsów poszczególnych platform społecznościowych i swobodnym poruszaniu się po nich. Interfejsy są istotne, ale jeszcze ważniejsi są ludzie i sposoby dotarcia do nich, czyli strategie komunikacji B2B i B2C. W mediach społecznościowych obowiązują własne zasady, które trzeba dokładnie poznać, aby budować świadomą obecność marki, szczególnie jeśli pragniemy spojrzeć na naszą działalność biznesową przez pryzmat psychologii, zachowań konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia mogą się zmieniać, a kolejne platformy społecznościowe przychodzą i odchodzą - jednak marka i strategia są niezmiennymi wartościami.
Dlatego z tej publikacji dowiesz się między innymi:
• które platformy społecznościowe warto wykorzystywać do prowadzenia działalności biznesowej
• jak komunikować się z klientami w sposób zaplanowany i spójny
• czym jest doświadczenie klienta, doświadczenie użytkownika i tożsamość wizualna marki
• jak mierzyć skuteczność działań i jak je optymalizować
• jakie są podstawowe metody budowania ścieżki klienta