Przejrzyj online
Przed decyzją o zakupie czasopisma zapoznaj się z jego zawartością
Darmowa dostawa*
Darmowa dostawa dla większości produktów
Wysyłka w 24h
Szybka wysyłka większości produktów
Logo AVT-Korporacja
Książki. WYDANIE 2023

Strategiczne Podejście do Działania w Social Mediach

Strategiczne Podejście do Działania w Social Mediach
Wydanie papierowe
34,30 zł
Kup teraz

Regularna cena: 49,00 zł / Promocyjna cena: 34,30 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,30 zł

Opis tytułu

Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych... jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz!

Media społecznościowe okazały się być niezwykłą areną, w której krążą luźne myśli, ideologiczne koncepcje i praktyczna wiedza z różnych dziedzin życia. Dla przedsiębiorstw stały się one doskonałym narzędziem do komunikacji z klientami. Wiele marek doskonale radzi sobie w tej przestrzeni i potrafi wykorzystać bogactwo możliwości oferowanych przez Facebooka, Instagrama, LinkedIna, a także TikToka i YouTube'a dla profesjonalnych użytkowników.

Jednak kluczem do sukcesu nie leży w perfekcyjnym opanowaniu interfejsów poszczególnych platform społecznościowych i swobodnym poruszaniu się po nich. Interfejsy są istotne, ale jeszcze ważniejsi są ludzie i sposoby dotarcia do nich, czyli strategie komunikacji B2B i B2C. W mediach społecznościowych obowiązują własne zasady, które trzeba dokładnie poznać, aby budować świadomą obecność marki, szczególnie jeśli pragniemy spojrzeć na naszą działalność biznesową przez pryzmat psychologii, zachowań konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia mogą się zmieniać, a kolejne platformy społecznościowe przychodzą i odchodzą - jednak marka i strategia są niezmiennymi wartościami.

Dlatego z tej publikacji dowiesz się między innymi:

które platformy społecznościowe warto wykorzystywać do prowadzenia działalności biznesowej
jak komunikować się z klientami w sposób zaplanowany i spójny
czym jest doświadczenie klienta, doświadczenie użytkownika i tożsamość wizualna marki
jak mierzyć skuteczność działań i jak je optymalizować
jakie są podstawowe metody budowania ścieżki klienta

Strategiczne Podejście do Działania w Social Mediach
Kup teraz
Dodaj do koszyka
Wydanie papierowe
34,30 zł
IT i Hi-tech
Pozostałe tytuły
Koszyk
Twoje zamówienie
O nie! Twój koszyk jest pusty.
Zobacz nasze tytuły i znajdź coś dla siebie
Suma
0,00 zł

Do rabatu 30% brakuje Ci 50 PLN

lub przeglądaj alfabetyczną liste naszych tytułów
k
p
s
Brak wyników wyszukiwania
Dodanie produktu do koszyka
Ups! Coś poszło nie tak
Prosimy spróbować ponownie za chwilę