Live Sound & Installation Magazyn techniki estradowej
Polskie firmy rentalowe nie odstają już od zachodnich nie tylko w kwestii wiedzy i umiejętności, ale również w tematach sprzętowych nie tylko nie pozostajemy w tyle w stosunku do innych firm europejskich, ale wręcz zaczynamy je wyprzedzać.
Znakomitym tego przykładem jest śląski Target Sound, który końcem ubiegłego roku stał się na pewno pierwszym w Europie, a jest też duże prawdopodobieństwo, że również na świecie (a jeśli nie pierwszym, to na pewno drugim) WŁAŚCICIELEM systemu L-ISA firmy L-Acoustics. O pierwszym wydarzeniu zrealizowanym na polskim systemie L-ISA piszemy w styczniowym numerze.
W tym wydaniu również spora dawka praktycznej wiedzy, a także prezentacje dwóch interesujących produktów – niskoprofilowego monitora z regulowaną dyspersją dBTechnologies VIO-W10 oraz cyfrowej konsolety StudioLive 64S firmy PreSonus.
Zapraszam do lektury,
Piotr Sadłoń
-
- Od redakcji 4
- Nowości, Realizacje i Wydarzenia 8
- Wydarzenie: Bass Astral X Igo 16
- Wydarzenie: AUKSO & VOŁOSI na polskiej L-ISA 20
- Historia i teraźniejszość: Lab.gruppen 24
- Ligchtschool prezentuje: Lumitrix 28
- Sprzęt: dBTechnologies VIO-W10 30
- Sprzęt: PreSonus StudioLive 64S 36
- Instalacje: Systemy audio w Mareckim Centrum Edukacyjno-Rekreacyjnym 42
- Tutoriale: RAVENNA/AES67 46
- Tutoriale: Charakterystyka fazowa 50
- Tutoriale: Monitory podłogowe 54
- Tutoriale: Limiter 59
- Zestawienie: Kompaktowe systemy line array 64
- Legendarne konstrukcje: Midas Heritage 70
- Branża 76
- Prenumerata 80
- W następnym numerze 82
Opis tytułu
Czytelnicy Live Sound & Installation mogą zapoznać się zarówno z najnowszymi światowymi trendami w zakresie techniki estradowej, jak i osiągnięciami polskich projektantów i realizatorów.
Pismo prezentuje nowe urządzenia i systemy, a także interesujące instalacje, zarówno stałe (teatry, kluby, sale audytoryjne i obiekty użytku publicznego), jak i touringowe (koncerty, festiwale).
Największy nacisk kładzie się na przekazywanie wiedzy z zakresu projektowania i doboru odpowiednich komponentów systemów dźwiękowych i oświetleniowych, rozwiązywania problemów związanych z projektowaniem i eksploatacją tych systemów oraz ich obsługą.