Live Sound & Installation Magazyn techniki estradowej
Ridery to temat rzeka. Nieustannie wraca w dyskusjach branżowych, wzbudzając spore emocje po jednej i po drugiej stronie „barykady”. Osobna kwestia to ich egzekwowanie przez realizatorów, którzy je piszą. Dopóki nie zaczniemy egzekwować swoich riderów, dyskusjom i utyskiwaniu, na jakim to g…nym sprzęcie musimy grać, nie będzie końca. Chyba, że ktoś – jak Michał Przytuła, który udziela się autorsko w tym numerze – „szarpnie” się na swoją konsoletę. Michał stał się niedawno szczęśliwym (tak wygląda, z tego co pisze) posiadaczem dLive C1500, a wrażeniami z jej intensywnego użytkowania dzieli się z czytelnikami LSI.
Prezentujemy również obficie wyposażony wzmacniacza XTA - APA-4E8, a także bardzo atrakcyjny cenowo system bezprzewodowy Sennheisera XSW1. Spora dawka wiedzy czeka Was również w wakacyjnym numerze - o wciągnikach (albo, jak kto woli, wyciągarkach), procesorach (głośnikowych i efektowych) oraz artykuł wprowadzający do tematu omikrofonowania instrumentów dętych blaszanych.
Zapraszam do lektury,
Piotr Sadłoń
-
- Od redakcji 4
- Nowości, Realizacje i Wydarzenia 8
- Rozmowa – Jarosław Zawadzki 16
- Prezentacja: Optocore 22
- Sprzęt: Allen & Heath dLive C1500 26
- Sprzęt: XTA APA-4E8 32
- Sprzęt: Sennheiser XS Wireless 1 Vocal Set 40
- Instalacje: Wodzisławskie Centrum Kultury 44
- Sale świata – Akustyczne cuda świata 48
- Lightschool wyjaśnia – Techniczne i praktyczne aspekty wyciągników 54
- Tutoriale – Jak omikrofonować i nagłośnić „blachy” cz.I 58
- Tutoriale – Procesory głośnikowe 64
- Tutoriale – Efekty przestrzenne 68
- Rozważania 73
- Branża 76
- Prenumerata 80
- W następnym numerze 82
Opis tytułu
Czytelnicy Live Sound & Installation mogą zapoznać się zarówno z najnowszymi światowymi trendami w zakresie techniki estradowej, jak i osiągnięciami polskich projektantów i realizatorów.
Pismo prezentuje nowe urządzenia i systemy, a także interesujące instalacje, zarówno stałe (teatry, kluby, sale audytoryjne i obiekty użytku publicznego), jak i touringowe (koncerty, festiwale).
Największy nacisk kładzie się na przekazywanie wiedzy z zakresu projektowania i doboru odpowiednich komponentów systemów dźwiękowych i oświetleniowych, rozwiązywania problemów związanych z projektowaniem i eksploatacją tych systemów oraz ich obsługą.