Live Sound & Installation Magazyn techniki estradowej
Październikowy artykuł okładkowy to relacja z londyńskich targów PLASA 2016 – nie dlatego, żeby w tym roku było to jakieś wybitne wydarzenie, albo zaprezentowano tam gros nowości. Wprost przeciwnie, targi te z roku na rok kurczą się coraz bardziej i tracą swój prestiż. Z uwagi jednak na to, że była to jubileuszowa, 10.wizyta naszej redakcji na PLASA – i, co gorsza, być może ostatnia – uhonorowaliśmy to wydarzenie okładką.
Polecam natomiast nasze testy, szczególnie dla tych którzy poszukują dobrze grających (i głośno!), a także solidnie zrobionych szerokopasmowych zestawów głośnikowych – mam tu na myśli opisywany w tym numerze FBT VERVE 112A. Sporo też w tym numerze „wiedzy”, w postaci dwóch artykułów o akustyce budowlanej, porady jak odpowiednio wysterowywać urządzenia cyfrowe ze wskaźnikiem poziomu w dBFS, a także garść przydatnych informacji dotyczących opraw oświetleniowych z ledowym źródłem światła, przygotowanych przez zespół LightSchool.
Zapraszam do lektury,
Piotr Sadłoń
-
- Od redakcji 4
- Nowości, Realizacje i Wydarzenia 8
- PLASA 2016 20
- Dźwięk w teatrze 24
- CISZA – Całkiem Inne Spotkanie z Akustyką 27
- Szkolenie oraz prezentacja systemów Yamaha 30
- Rozmowa: Światowe Dni Młodzieży na Błoniach 32
- Sprzęt: FBT VERVE 112A 38
- Sprzęt: Electro-Voice ND Series 44
- Sprzęt: Mikrofony nagłowne Audio-Technica 48
- Akustyka budowlana – Optymalny czas pogłosu 52
- Akustyka budowlana – Zasady projektowania ochrony antyhałasowej 56
- Tutoriale – Wysterowanie sygnału 60
- Lightschool – LEDY 66
- Rozważania – Zakupy 70
- Branża 76
- Prenumerata 80
- W następnym numerze 82
Opis tytułu
Czytelnicy Live Sound & Installation mogą zapoznać się zarówno z najnowszymi światowymi trendami w zakresie techniki estradowej, jak i osiągnięciami polskich projektantów i realizatorów.
Pismo prezentuje nowe urządzenia i systemy, a także interesujące instalacje, zarówno stałe (teatry, kluby, sale audytoryjne i obiekty użytku publicznego), jak i touringowe (koncerty, festiwale).
Największy nacisk kładzie się na przekazywanie wiedzy z zakresu projektowania i doboru odpowiednich komponentów systemów dźwiękowych i oświetleniowych, rozwiązywania problemów związanych z projektowaniem i eksploatacją tych systemów oraz ich obsługą.