Live Sound & Installation Magazyn techniki estradowej
Wrześniowy numer jest swego rodzaju zwiastunem tematyki, jaką w najbliższych numerach będziemy dość szeroko poruszać na łamach LSI. Chodzi o akustykę wnętrz, temat równie istotny co w dużej mierze ignorowany (być może wynika to z jego nieznajomości – co właśnie chcemy zmienić). Stąd w powakacyjnym numerze tematem okładkowym jest prezentacja Laboratorium Akustyki Technicznej AGH w Krakowie. Znajdziecie też relację z ciekawej konferencji poświęconej akustyce w architekturze i budownictwie. Ale nie „odpuszczamy” też bynajmniej tematów live'owych – mamy więc test rackowego miksera XR18 Behringera i końcówek mocy NAW Performance Audio, a w ramach artykułów „wiedzowych” można dowiedzieć zarówno czegoś o akustyce wnętrz (pierwszy artykuł szerszego cyklu), jak i o praktycznym zastosowaniu filtrów FIR oraz różnych podejściach (sposobach) do tematu nagłaśniania.
-
NOWOŚCI
- Nie przeocz bieżących aktualności na livesound.pl 8-13
-
Z OKŁADKI
- Laboratorium Akustyki Technicznej 22
-
WYDARZENIA
- Akustyka na etapie projektowania, wykonawstwa i użytkowania obiektów budowlanych 14
- 49. Festiwal im. Jana Kiepury w Krynicy-Zdroju 18
-
SPRZĘT
- Behringer X Air XR18. Mikser rackowy ze zdalnym sterowaniem 28
- NAW HD14 i HDQ10. Dwu- i czterokanałowy wzmacniacz klasy TD 36
-
REALIZACJE
- Filharmonia im. M. Karłowicza w Szczecinie 40
-
HISTORIA I TERAŹNIEJSZOŚĆ
- Dynacord 62
-
TUTORIALE
- Akustyka wnętrz – podstawowe informacje 46
- Filtry FIR w praktyce 50
- Nagłaśnianie, reprodukcja czy produkcja 56
-
ROZWAŻANIA
- Konsolety cyfrowe 70
-
RUBRYKI STAŁE
- Od redakcji 7
- Branża 76
- Prenumerata 80
- W następnym numerze 82
Opis tytułu
Czytelnicy Live Sound & Installation mogą zapoznać się zarówno z najnowszymi światowymi trendami w zakresie techniki estradowej, jak i osiągnięciami polskich projektantów i realizatorów.
Pismo prezentuje nowe urządzenia i systemy, a także interesujące instalacje, zarówno stałe (teatry, kluby, sale audytoryjne i obiekty użytku publicznego), jak i touringowe (koncerty, festiwale).
Największy nacisk kładzie się na przekazywanie wiedzy z zakresu projektowania i doboru odpowiednich komponentów systemów dźwiękowych i oświetleniowych, rozwiązywania problemów związanych z projektowaniem i eksploatacją tych systemów oraz ich obsługą.