Live Sound & Installation Magazyn techniki estradowej
Od momentu, gdy ponad trzy lata temu Allen & Heath, wraz z dwoma innymi brytyjskimi producentami konsolet – DiGiCo i Calrec – wszedł w skład „supergrupy producenckiej” jego oferta live’owych konsolet audio sukcesywnie się powiększa. Wprowadzenie technologii FPGA, która po raz pierwszy zagościła w serii dLive, spowodowało, że miksery Allen & Heath wykonały milowy krok w rozwoju. Po „dużych” konsoletach z serii dLive, przyszedł czas na coś dla tych, którzy szukają bardziej budżetowych rozwiązań. I tak pojawiła się, całkiem niedawno, seria SQ, której przedstawicielowi, modelowi SQ-5, przyglądamy się bliżej w tym numerze.
Ponadto w lutowym wydaniu LSI coś dla tych, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat jak omikrofonować i nagłośnić różne instrumenty – w tym numerze „bierzemy na warsztat” mało spotykany, ale bardzo trudny do poprawnego omikrofonowania instrument, czyli harfę. Poza tym spora dawka wiedzy z dziedziny światła oraz prezentacja perły architektury, która jednak nie jest „perełką”, jeśli chodzi o akustykę – Sydney Opera House.
Zapraszam do lektury,
Piotr Sadłoń
Opis tytułu
Czytelnicy Live Sound & Installation mogą zapoznać się zarówno z najnowszymi światowymi trendami w zakresie techniki estradowej, jak i osiągnięciami polskich projektantów i realizatorów.
Pismo prezentuje nowe urządzenia i systemy, a także interesujące instalacje, zarówno stałe (teatry, kluby, sale audytoryjne i obiekty użytku publicznego), jak i touringowe (koncerty, festiwale).
Największy nacisk kładzie się na przekazywanie wiedzy z zakresu projektowania i doboru odpowiednich komponentów systemów dźwiękowych i oświetleniowych, rozwiązywania problemów związanych z projektowaniem i eksploatacją tych systemów oraz ich obsługą.