Live Sound & Installation Magazyn techniki estradowej
Od momentu, gdy ponad trzy lata temu Allen & Heath, wraz z dwoma innymi brytyjskimi producentami konsolet – DiGiCo i Calrec – wszedł w skład „supergrupy producenckiej” jego oferta live’owych konsolet audio sukcesywnie się powiększa. Wprowadzenie technologii FPGA, która po raz pierwszy zagościła w serii dLive, spowodowało, że miksery Allen & Heath wykonały milowy krok w rozwoju. Po „dużych” konsoletach z serii dLive, przyszedł czas na coś dla tych, którzy szukają bardziej budżetowych rozwiązań. I tak pojawiła się, całkiem niedawno, seria SQ, której przedstawicielowi, modelowi SQ-5, przyglądamy się bliżej w tym numerze.
Ponadto w lutowym wydaniu LSI coś dla tych, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat jak omikrofonować i nagłośnić różne instrumenty – w tym numerze „bierzemy na warsztat” mało spotykany, ale bardzo trudny do poprawnego omikrofonowania instrument, czyli harfę. Poza tym spora dawka wiedzy z dziedziny światła oraz prezentacja perły architektury, która jednak nie jest „perełką”, jeśli chodzi o akustykę – Sydney Opera House.
Zapraszam do lektury,
Piotr Sadłoń
Opis tytułu
Czytelnicy Live Sound & Installation mogą zapoznać się zarówno z najnowszymi światowymi trendami w zakresie techniki estradowej, jak i osiągnięciami polskich projektantów i realizatorów.
Pismo prezentuje nowe urządzenia i systemy, a także interesujące instalacje, zarówno stałe (teatry, kluby, sale audytoryjne i obiekty użytku publicznego), jak i touringowe (koncerty, festiwale).
Największy nacisk kładzie się na przekazywanie wiedzy z zakresu projektowania i doboru odpowiednich komponentów systemów dźwiękowych i oświetleniowych, rozwiązywania problemów związanych z projektowaniem i eksploatacją tych systemów oraz ich obsługą.
4-5/2020
3/2020
2/2020
1/2020
12/2019
11/2019
10/2019
9/2019
7-8/2019
6/2019
5/2019
4/2019
3/2019
2/2019
1/2019
12/2018
11/2018
10/2018
9/2018
7-8/2018