Live Sound & Installation Magazyn techniki estradowej
Firma PreSonus znalazła niszę, w której nie ma zbyt wielu konkurentów - hybrydowych mikserów analogowo-cyfrowych. Jednego z przedstawicieli serii StudioLive AR USB, właśnie takich hybrydowych mikserów, poddajemy szczegółowej analizie w tym numerze, prezentując jego mocne (dużo) i słabe (znacznie mniej) strony. Opisujemy również aktywny system nagłośnieniowy złożony z subbasu na 15-calowym głośniku i dwóch satelit liniowych firmy Pol-Audio oraz aktywny zestaw dwudrożny w obudowie z tworzywa sztucznego RCF-a. Zaś zespół Lightschool przygotował interesujący materiał o mappingu 3D obiektu na ruchomej platformie - bo i na takie cuda pozwala współczesna technika.
Kontynuujemy również rozpoczęty w numerze listopadowy temat nagrywania/nagłaśniania sekcji smyczkowej, a także tematy związane z akustyką budowlaną - opisujemy elektroniczne systemy wsparcia akustyki oraz właściwości izolacyjne przegród wielokrotnych i szkieletowych.
Zapraszam do lektury,
Piotr Sadłoń
- 
                                                                                                                                                    
- Od redakcji 4
 - Nowości, Realizacje i Wydarzenia 8
 - Rozmowa: Bose ShowMatch 20
 - d&b NoizCalc 24
 - Sprzęt: PreSonus StudioLive AR16 USB 28
 - Sprzęt: Pol-Audio DJT-2100 AK 36
 - Sprzęt: RCF HD32-A 42
 - Lightschool – Mapping 3D 46
 - Czas pogłosu – Regulacja: metody elektroniczne cz.II 50
 - Akustyka budowlana – Przegrody podwójne i warstwowe, ustroje izolacyjne rezonansowe 56
 - Tutoriale – Nagrywanie/nagłaśnianie instrumentów smyczkowych i sekcji smyczkowej cz. II 60
 - Tutoriale – Delay 66
 - Rozważania – Więcej basu cz. II 70
 - Branża 76
 - Prenumerata 80
 - W następnym numerze 82
 
 
Opis tytułu
Czytelnicy Live Sound & Installation mogą zapoznać się zarówno z najnowszymi światowymi trendami w zakresie techniki estradowej, jak i osiągnięciami polskich projektantów i realizatorów.
Pismo prezentuje nowe urządzenia i systemy, a także interesujące instalacje, zarówno stałe (teatry, kluby, sale audytoryjne i obiekty użytku publicznego), jak i touringowe (koncerty, festiwale).
Największy nacisk kładzie się na przekazywanie wiedzy z zakresu projektowania i doboru odpowiednich komponentów systemów dźwiękowych i oświetleniowych, rozwiązywania problemów związanych z projektowaniem i eksploatacją tych systemów oraz ich obsługą.
                                
                                        4-5/2020                                    
                                        3/2020                                    
                                        2/2020                                    
                                        1/2020                                    
                                        12/2019                                    
                                        11/2019                                    
                                        10/2019                                    
                                        9/2019                                    
                                        7-8/2019                                    
                                        6/2019                                    
                                        5/2019                                    
                                        4/2019                                    
                                        3/2019                                    
                                        2/2019                                    
                                        1/2019                                    
                                        12/2018                                    
                                        11/2018                                    
                                        10/2018                                    
                                        9/2018                                    
                                        7-8/2018