Live Sound & Installation Magazyn techniki estradowej
Firma PreSonus znalazła niszę, w której nie ma zbyt wielu konkurentów - hybrydowych mikserów analogowo-cyfrowych. Jednego z przedstawicieli serii StudioLive AR USB, właśnie takich hybrydowych mikserów, poddajemy szczegółowej analizie w tym numerze, prezentując jego mocne (dużo) i słabe (znacznie mniej) strony. Opisujemy również aktywny system nagłośnieniowy złożony z subbasu na 15-calowym głośniku i dwóch satelit liniowych firmy Pol-Audio oraz aktywny zestaw dwudrożny w obudowie z tworzywa sztucznego RCF-a. Zaś zespół Lightschool przygotował interesujący materiał o mappingu 3D obiektu na ruchomej platformie - bo i na takie cuda pozwala współczesna technika.
Kontynuujemy również rozpoczęty w numerze listopadowy temat nagrywania/nagłaśniania sekcji smyczkowej, a także tematy związane z akustyką budowlaną - opisujemy elektroniczne systemy wsparcia akustyki oraz właściwości izolacyjne przegród wielokrotnych i szkieletowych.
Zapraszam do lektury,
Piotr Sadłoń
-
- Od redakcji 4
- Nowości, Realizacje i Wydarzenia 8
- Rozmowa: Bose ShowMatch 20
- d&b NoizCalc 24
- Sprzęt: PreSonus StudioLive AR16 USB 28
- Sprzęt: Pol-Audio DJT-2100 AK 36
- Sprzęt: RCF HD32-A 42
- Lightschool – Mapping 3D 46
- Czas pogłosu – Regulacja: metody elektroniczne cz.II 50
- Akustyka budowlana – Przegrody podwójne i warstwowe, ustroje izolacyjne rezonansowe 56
- Tutoriale – Nagrywanie/nagłaśnianie instrumentów smyczkowych i sekcji smyczkowej cz. II 60
- Tutoriale – Delay 66
- Rozważania – Więcej basu cz. II 70
- Branża 76
- Prenumerata 80
- W następnym numerze 82
Opis tytułu
Czytelnicy Live Sound & Installation mogą zapoznać się zarówno z najnowszymi światowymi trendami w zakresie techniki estradowej, jak i osiągnięciami polskich projektantów i realizatorów.
Pismo prezentuje nowe urządzenia i systemy, a także interesujące instalacje, zarówno stałe (teatry, kluby, sale audytoryjne i obiekty użytku publicznego), jak i touringowe (koncerty, festiwale).
Największy nacisk kładzie się na przekazywanie wiedzy z zakresu projektowania i doboru odpowiednich komponentów systemów dźwiękowych i oświetleniowych, rozwiązywania problemów związanych z projektowaniem i eksploatacją tych systemów oraz ich obsługą.