Live Sound & Installation Magazyn techniki estradowej
Sala teatralna Opery na Zamku w Szczecinie po przebudowie obiektu w opinii wielu ma jedne z najlepszych warunków akustycznych w Polsce. Nie tylko zresztą ona, bo zadbano o to, aby dobre warunki do pracy mieli również muzycy podczas codziennej swojej pracy – w salach prób orkiestry, chóru, baletu oraz prób wokalnych.
W tym numerze prezentujemy obszerny opis prac, jakie zostały wykonane w trakcie przebudowy i jaki jest tego efekt końcowy. W tym numerze również relacja z polskiej premiery nowego cyfrowego systemu miksowania dźwięku dLive firmy Allen & Heath, a także z prezentacji nowego kompaktowego systemu line array Adamsona z serii S. W ramach zaś Tutoriali kolejna odsłona tematu dotyczącego akustyki wnętrz, garść informacji o systemach bezprzewodowych a Marek Witkowski przybliża w swoim artykule temat wyjść matrycowych w konsoletach audio.
Zapraszam do lektury.
-
WYDARZENIA
- Zaz w Warszawie – koncert francuskiej artystki w Hali Koło 16
- Polska premiera nowej konsolety cyfrowej Allen & Heath dLive 20
- Adamson z serii S – prezentacja w Polsce 24
-
SPRZĘT
- Audio-Technica AE5100, AT2031 i ATM450. Mikrofony pojemnościowe 38
- Community VERIS2. Szerokopasmowe zestawy głośnikowe V2-3294 i V2-28 oraz subbas V2-212S 42
-
Z OKŁADKI:
- Opera na Zamku w Szczecinie 48
-
TUTORIALE
- Akustyka wnętrz – czynniki kształtujące akustykę wnętrz 58
- Systemy bezprzewodowe 64
- Wyjścia matrycowe w konsoletach audio 70
-
PREZENTACJA
- DPA Microphones 26
- AES50, HyperMAC i MidasNET 31
-
RUBRYKI STAŁE
- Od redakcji 4
- Branża 76
- Prenumerata 80
- W następnym numerze 82
Opis tytułu
Czytelnicy Live Sound & Installation mogą zapoznać się zarówno z najnowszymi światowymi trendami w zakresie techniki estradowej, jak i osiągnięciami polskich projektantów i realizatorów.
Pismo prezentuje nowe urządzenia i systemy, a także interesujące instalacje, zarówno stałe (teatry, kluby, sale audytoryjne i obiekty użytku publicznego), jak i touringowe (koncerty, festiwale).
Największy nacisk kładzie się na przekazywanie wiedzy z zakresu projektowania i doboru odpowiednich komponentów systemów dźwiękowych i oświetleniowych, rozwiązywania problemów związanych z projektowaniem i eksploatacją tych systemów oraz ich obsługą.