Live Sound & Installation Magazyn techniki estradowej
CDC four:m – nasza okładkowa „bohaterka” – jest pierwszą konsoletą cyfrową marki Cadac, zaprojektowaną w technologii cyfrowej i opartą na jego własnej platformie DSP. Ta mobilna, kompaktowa, w pełni cyfrowa konsoleta audio udostępnia wiele funkcji, a także prezentuje wiele cech charakterystycznych dla słynnych na całym świecie wielkoformatowych, analogowych konsolet tego producenta. No i jest atrakcyjna cenowo, choć kwota, którą trzeba za nią zapłacić jest adekwatna do jakości jaką oferuje – Cadac nie zamierza tutaj ścigać się z innymi producentami „masówek”.
Oprócz tego w numerze kolejny artykuł z serii o Akustyce wnętrz oraz traktujący o filtrach FIR - znów spora garść praktycznych informacji, jak zaprojektować własny filtr cyfrowy o nieskończonej odpowiedzi impulsowej. Jest też krótka relacja z targów PLASA w Londynie oraz prezentacja ekipy technicznej zespołu Pectus.
-
Z OKŁADKI:
- Cadac CDC four:m 36
-
WYDARZENIA
- PLASA 2015 18
- Prezentacja konsolet cyfrowych Cadac 24
- Hunter w trasie z SSL Live L500 26
-
ROZMOWA
- d&b audiotechnik V w GMB Pro Sound 28
-
SPRZĘT
- Allen & Heath Qu-Pac. Rackowa konsoleta cyfrowa 44
- Fohhn D-2.750. Wzmacniacz z DSP 50
- ALTAIR WB-200. System interkomowy 54
-
PREZENTACJA
- Pectus od strony technicznej 32
-
TUTORIALE
- Akustyka wnętrz – pogłos, rezonanse, pomieszczenia 58
- Filtry FIR w praktyce – rePhase odsłona druga 64
-
HISTORIA I TERAŹNIEJSZOŚĆ
- Neumann cz. II 70
-
RUBRYKI STAŁE
- Od redakcji 4
- Branża 76
- Prenumerata 80
- W następnym numerze 82
Opis tytułu
Czytelnicy Live Sound & Installation mogą zapoznać się zarówno z najnowszymi światowymi trendami w zakresie techniki estradowej, jak i osiągnięciami polskich projektantów i realizatorów.
Pismo prezentuje nowe urządzenia i systemy, a także interesujące instalacje, zarówno stałe (teatry, kluby, sale audytoryjne i obiekty użytku publicznego), jak i touringowe (koncerty, festiwale).
Największy nacisk kładzie się na przekazywanie wiedzy z zakresu projektowania i doboru odpowiednich komponentów systemów dźwiękowych i oświetleniowych, rozwiązywania problemów związanych z projektowaniem i eksploatacją tych systemów oraz ich obsługą.