Live Sound & Installation Magazyn techniki estradowej
Teatr Narodowy w Warszawie w ostatnich latach zaczął przeżywać swój renesans. Odzyskał status ważnej sceny w Polsce, zaczął być postrzegany jako miejsce prestiżowe, które umiejętnie zachowuje równowagę pomiędzy klasycznością i nowoczesnością. W ostatnim roku teatr zaczął również wdrażać plan gruntownej modernizacji swojej infrastruktury, w tym zupełnie nowy system inspicjenta, obejmujący wszystkie sceny instytucji. Szerzej o tej inwestycji piszemy w tym numerze.
W numerze marcowym polecam też prezentacje dwóch wysokiej klasy systemów cyfrowych - sieciowych interfejsów RedNet firmy Focusrite i systemu bezprzewodowego DWX Sony wraz z kapsułą DPA d:facto II.
-
Wydarzenia
- Szerokopasmowe szkolenie z technik nagłośnieniowych 16
- Sound School – szkolenie z obsługi. Powersoft Armonia 20
-
Prezentacja
- L-Acoustics 22
-
Z okładki
- Nowy system inspicjenta w Teatrze Narodowym 56
-
Sprzęt
- Focusrite RedNet. Ethernetowe interfejsy audio 30
- Sony DWX + DPA d:facto II. Cyfrowy, mikrofonowy system bezprzewodowy z kapsułą pojemnościową 38
- Roland VR-50HD. Mikser audio-wideo z możliwością streamingu 46
- JBL CSMA 280. 8-kanałowy mikser instalacyjny ze wzmacniaczem 52
-
Tutoriale
- Wokal w miksie 62
- Latencja 68
- Rider techniczny 72
-
Rubryki stałe
- Od redakcji 4
- Branża 76
- Prenumerata 80
- W następnym numerze 82
Opis tytułu
Czytelnicy Live Sound & Installation mogą zapoznać się zarówno z najnowszymi światowymi trendami w zakresie techniki estradowej, jak i osiągnięciami polskich projektantów i realizatorów.
Pismo prezentuje nowe urządzenia i systemy, a także interesujące instalacje, zarówno stałe (teatry, kluby, sale audytoryjne i obiekty użytku publicznego), jak i touringowe (koncerty, festiwale).
Największy nacisk kładzie się na przekazywanie wiedzy z zakresu projektowania i doboru odpowiednich komponentów systemów dźwiękowych i oświetleniowych, rozwiązywania problemów związanych z projektowaniem i eksploatacją tych systemów oraz ich obsługą.