Digital Photographer Polska Magazyn ambitnych fotoamatorów
Drugie w tym roku wydanie Digital Photographer w całości poświęcamy fotografowaniu w podróży. Przygotowaliśmy dla Was ponad 170 stron porad zebranych w dużych tematycznych blokach.
Pierwsza cześć poświęcona jest zagadnieniom typowo wakacyjnym - dowiecie się jak fotografować krajobrazy w niesprzyjających warunkach, jak budować kompozycje, które wyróżnią Wasze zdjęcia spośród setek i tysięcy wykonanych już w danej lokalizacji, poruszamy problem etyki podróżnika i portretowania mieszkańców odwiedzanych miejsc.
W drugiej części magazynu coś dla siebie znajdą zwłaszcza fani city-breaków, fotografii ulicznej i miejskiej architektury. Nasi eksperci udowadniają, że street photo może być sztuką, podpowiadamy też jak fotografować miasto nocą, tworzyć naturalne zdjęcia HDR oraz budować mocne kadry architektoniczne.
A jeśli szukacie sposobu, aby wzbogacić swoje portfolio o coś zupełnie nowego, zapewne ucieszą Was teksty poświecone fotografowaniu z powietrza i w morskich głębinach...
Miłej lektury,
Maciej Zieliński
-
W numerze
- Już czas wyruszyć w podróż! 8
- Fotograf w podróży 22
- Twórz zdjęcia pełne wyrazu 30
- Fotografowanie letnich krajobrazów 46
- Praca z filtrami 58
- Fotografowanie krajobrazów w słabym świetle 60
- Zawsze własną drogą 72
- Naucz się fotografować miejskie pejzaże 82
- 10 wskazówek mistrza fotografii ulicznej 96
- Najpierw pytaj... 110
- Życie w drodze 116
- Władcy mórz 154
- Zabierz na wakacje drona 162
-
Odkryj miasto
- Fotografia uliczna też może być sztuką 128
- Miejskie długie ekspozycje 134
- W jednej chwili 140
- Naturalny efekt HDR 148
Opis tytułu
Magazyn adresowany jest do hobbystów i ambitnych amatorów a treści stanowią przede wszystkim artykuły warsztatowe i poradnikowe. Skupiamy się na praktycznej stronie fotografii, choć nie zabraknie również artykułów inspiracyjnych czy wywiadów z profesjonalistami.
Przede wszystkim chcemy jednak pomagać naszym czytelnikom w podnoszeniu swoich umiejętności dzięki podanym w przystępny sposób poradnikom. To treści, których w internecie wciąż jest bardzo mało.