Elektronika dla Wszystkich Interesująca elektronika dla pasjonatów
Miniwieża z klocków - Czy obecnie samodzielna budowa urządzeń audio ma jeszcze jakiś sens? Zapoznaj się z interesującym przykładem wykorzystania modułu panelowego odtwarzacza mp3 z tunerem, zegarem i budzikiem w domowym systemie audio.
Rejestrator GPS - Urządzenia GPS od szeregu lat cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem. Przekonaj się, że budowa praktycznie użytecznego rejestratora i jego oprogramowanie, wcale nie są tak trudne, jak można byłoby sobie wyobrażać.
Oscyloskop audio CRT - Monitory i telewizory kineskopowe pomału stają się urządzeniami retro. Zapoznaj się z opisem nieskomplikowanej przeróbki, która staremu monochromatycznemu monitorowi daje nowe życie.
-
Projekty AVT
- Miniwieża z klocków 17
- Rejestrator GPS 22
-
Elektronika 2000
- Praktyczny minutnik 50
- Sterownik matrycy LED 52
-
Forum Czytelników
- Oscyloskop audio CRT 54
- Impulsowy zasilacz diod LED 56
-
Szkoła Konstruktorów
- Zadanie główne 209. Zaproponuj nietypowe wykorzystanie tanich ogniw słonecznych z lampek ogrodowych. 28
- Rozwiązanie zadania głównego 204. Zaproponuj dowolny układ zdalnego sterowania, najlepiej nietypowy 29
- Druga klasa Szkoły Konstruktorów Co tu nie gra? 209, 204 36
- Trzecia klasa Szkoły Konstruktorów Policz 209, 204 39
-
Artykuły różne
- Nabieranie doświadczenia 15
- PFC i Bill killer – w czym problem?, część 2 26
- PKE – Praktyczny Kurs Elektroniki. Wykład 6. Szoker, czyli przetwornica wysokiego napięcia 43
- Koleżeńskie porady. Panel z trawionego aluminium 58
- Warsztatowe patenty. Nietypowe obudowy 60
- KiCAD w pigułce, część 2 62
- MEU – Historia automatyki i automatyzacji, część 2 66
-
Rubryki stałe
- Nowości, ciekawostki 6
- Poczta 10
- Skrzynka porad 12
- Prenumerata 9
- Księgarnia AVT 70
- Miniankieta 72
- Reklamy 73
- Sklepy dla elektroników 69
- Oferta handlowa AVT 77
-
Konkursy
- Czego tu brak? 8
- Krzyżówka 14
- Jak to działa? 16
Opis tytułu
Kultowe pismo osób fascynujących się praktycznym konstruowaniem układów.
Silną stroną tego pisma jest współtworzenie jego treści z Czytelnikami. Czerpiąc wiedzę na temat nowoczesnych podzespołów i rozwiązań układowych, uczestniczą oni również aktywnie w rozwiązywaniu zadań z zakresu konstrukcji układów elektronicznych.
